Miksi jättää viime tippaan?


Tänään mietin töissä seuraavia aiheita.. Miksi jättää aina viime tippaan vaikka on tietoinen tehtävän deadlinesta jo paljon aikaisemmin? Tänään siis tarkoituksena oli kirjotella päivänavauksia keskiviikolle sekä torstaille, muttei se vaan tunnut luonnistuvan ei sitten millään.

Onko tämä kuinka yleinen ongelma? Olenko ongelmani kanssa yksin vai "kärsivätkö" tästä jotkin muutkin? En tiedä tykkään toisinaan suunnitella hyvissä, mutta nyt tuntuu että inspiraationa on pakko ja se, että kun ei kehtaa mennä ilmankaan mitään valmistelua.Töissä kuulin kuinka työkaverit haluavat valmistella kaiken hyvissä ajoin.. Itse sanoin, että teen parhaiten paineen alle. Nyt mietin, voisinko tästä tavasta oppia pois ? Varmasti voi, mutta miten ? ANYONE, HELP ME?!

Elämäntilanteeni elää ja siinä on tarpeeksi ressattavaa. Kuvitella sitten siihen vielä työtkuviot päälle.. Vaikka olen jalat maassa olevaa tyyppiä ja sanon, että "asioilla on tapa järjestyä". Nykyään olen myös tunnustanut, että omat voimavarat eivät aina riitä. Saanen välillä kääntää katseensi ylöspäin ja luottaa siihen, että joku uskoo ja luottaa minuun. Minä olen hyvä ja riittävä tälläisenä kuin olen ! Niin olet sinäkin muista, että sinun ei tarvitse olla superolento ollaksesi SUPER!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeus. Mikä on sitä rohkeutta? Mitä sinulle tulee mieleen, kun puhutaan rohkeudesta? Rohkeutta on tunnustaa se, ettei tule koskaan...