Nyt nyt nyt!!

Tilaisuuteni on tässä ja nyt! 

Tiesin, että joku suurempi voima kannattaa mua!


Nyt löytyis työpaikka nykyisen osotteen vierestä..

En tosin oo hakenu sitä vielä, mutta uskon että vakuutan itseni parin päivän sisällä ja haen..

Mahdollisuus olla isillätöissä on jotain niin suurta ja ihanaa!




Oon aina miettiny mitä tahdon. Täytyy sanoo, etten vieläkään oo varma, mutta luultavasti mut tavottaa pian  TAMPEREELTA.. HUPS.  Menin ja rakastuin siihen kaupunkiin :)  Meen koittamaan sinnekin siipiäni, jos ne kanna niin ainahan sieltä voi palata kokeilemaan muualle..



Joku sano mulle, että elämässä on kuunneltava sydäntä ja sen mä teen :) Hyppään tuntemattomaan ja koitan aloitella ihan uudenlaista yhdessäeloa.. Mitenhän tästä kaikesta selvitään? Opparikin valmistunee määräajallaan. Asiat taitaa järjestyä kuitenkin, vaikka kesällä vähän syksy pelottikin.. Nyt ei vois paremmin mennä tai noh varmaan vois, mutta mulla tässä kaikki hyvin  just nyt! En tahdo, että tää tilanne tästä nyt vaihtuu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeus. Mikä on sitä rohkeutta? Mitä sinulle tulee mieleen, kun puhutaan rohkeudesta? Rohkeutta on tunnustaa se, ettei tule koskaan...